maandag 19 juli 2010

Wreck this journal - 1

Vorige maand kocht ik een (Nederlands) exemplaar van "Wreck this Journal" van Keri Smith. De bedoeling is, dat je de opdracht, die op elke bladzijde vermeld staat uitvoert. Je krijgt uiteindelijk een dik, rommelig journal. Je moet ermee gooien/smijten, pagina's uitscheuren, beschilderen en nog veel meer. Ik ben er al mee begonnen:




Dit is m'n eerste pagina, nog wel een beetje op gang komen...

Sinaasappelstickers:



 Ahh, simpel, dat doe ik al heel lang! Nu neem ik het journal mee naar de supermarkt. En terwijl Action Man zijn bordje met "Hier hoor ik niet bij" omhoog houdt, zoek ik bij de schappen met fruit naar nieuwe stickers.





Grappig, hé?  Ik ga nog lekker door met wrecken, ik begin op gang te komen!!

1 opmerking:

Corrie zei

Hallo Irene, ik kreeg een berichtje dat je mijn weblog volgt en daar wil ik je eerst al voor bedanken. Nu kwam ik op jouw weblog kijken en wat een verrassing is dat! Wat een leuke berichten schrijf je, zo afwisselend en creatief. Ik zag meerdere liefhebberijen die we gemeenschappelijk hebben en tja, bibliotheekwerk heb ik vroeger ook altijd gedaan en met heel veel plezier.
Erg leuk om via jou af en toe weer eens een blik achter de bibliotheekschermen te kunnen werpen.
Ik weet niet of ik me kan inschrijven om jouw blog te volgen, maar ik zet je wel alvast bij mijn "feedslijst".
Groetjes van Corrie.