woensdag 14 juli 2010

site surfen

Met dit warme weer trek ik me terug op een koel plekje en ga blogs bekijken. Kijk eens op de site van Abby en lees ook haar blog. Zijn haar dierenfiguurtjes niet schitterend?

En wat vind je van een site over verzamelingen? Een jaar lang elk dag een andere verzameling vind je hier. Zou mij dat ook lukken? Niet zo eenvoudig, denk ik.

En, ik vond ook een site over zelfkanten! Ik zie niet vaak, dat iemand de zelfkanten van haar quiltstofjes verwerkt. Ik dacht, dat ik een zeldzame afwijking had, door er een HEMAdoos vol van te verzamelen. Joepie, er zijn er meer, die het leuk vinden!! Kijk maar eens bij Karen  en klik op de links, die zij geeft. Echt grappig, hoor. Let vooral op de beeldige jurk en de parasol/plu. Dan ben je toch zeker een coole chick.... En wat denk je van het kekke spijkerrokje! Ik zie ook het boek "Liberated Quiltmaking II"in de zijkant staan. dit is een quilster naar mijn hart. Ik heb deel 1 zowat uitelkaar gelezen (en mee gewerkt). Op het blog van Tonya vind je het werk van iemand, die het principe van LIberated Quiltmaking in de praktijk brengt. Je krijgt meteen zin om er ook wat mee te doen...

Nog iets met mooie foto's? Ik zou graag weten, hoe je dit kunt maken: foto's bij elkaar zoeken en in een kadertje zetten. Schitterend, steeds weer een ander thema.

O ja, mocht het nu binnenkort weer heel warm worden, kijk dan op de site van Mandy, (datum 8 juli 2010) hoe de hond verkoeling vindt. Misschien is het ook iets voor Action Girl? 

Geen opmerkingen: