zondag 25 juli 2010

kruissteekpatronen

Kruissteekpatronen 001 
Wat zit er toch in die groene map? dacht ik vanmorgen. Staat onder mijn werktafel in een hoekje en wat heb ik daarin opgeborgen? Jeetje, daar kwam toch een partijtje kruissteekpatronen te voorschijn!! Twee bladen van Margriet: uitgaven van 1993 en 1994. Heel erg leuk om door te bladeren. Setjes patronen naar een thema: bloemen, zee/strand, vruchten en fruit. Achteraan een schattig patroon van theepotten. Beren, huisjes, het houdt niet op.

Kruissteekpatronen 002
Heel veel patronen van  Remy Ludophy, die zijn nog steeds prachtig. En wat heeft zij veel aan het blad meegewerkt! Terwijl ik het allemaal doorkijk vraag ik me af, wat ik ermee zal doen...ga ik ooit weer borduren? Wie kan ik hier nu eens blij mee maken....dan heeft het nog een doel.

Geen opmerkingen: