zondag 11 juli 2010

Eindelijk nat geregend

Ja, hoor, bij ons is vannacht ook onweer overgekomen. Het heeft behoorlijk gewaaid en flink geregend. Het pakketje heeft 15 mm. water over zich heen gekregen.

Zondagmorgen 001
Niet dat de kleuren nu helemaal doorgelopen zijn...  Maar, ik kan zien, dat het papier en het karton echt nat geworden is. Ik hoop, dat er vanavond nog een flinke bui overheen komt.

 

Nog kennis maken met de nieuwe aanwinst in de familie?

Bumper
Ga maar meteen met je inbrekerstuig uit de weg.. want ik vreet je op!!! 

Niet verder vertellen, maar waarschijnlijk helpt hij je om alles in de auto te laden. Ik kwam vorige week onverwacht achterom lopen en hij blafte niet eens. Het was meer in de stijl van: "Ha, kijk daar eens, gezellig, visite". Hij is nog maar een jaar oud en is een afstandshond. Ik kan niet ontdekken, wat het probleem bij hem is. Vriendelijk, lief met de kinderen, blij met een ommetje, rustig met de katten... dan gaat 't toch goed met de nieuwe aanwinst.

Geen opmerkingen: