zondag 11 april 2010

Creatieve fair in Sneek

Daar ben ik vanmorgen gaan kijken. En het was heel erg leuk! Meteen bij binnenkomst stonden we bij een groepje bijzondere schapen. Die keken nog steeds op van de vreemde plek waar ze terecht gekomen waren. Plaatje? Even op hun site gaan kijken. Zo stonden ze er ook!

Verder te zien: breiwerk in alle kleuren en uitvoeringen, viltwerk, quiltstoffen en Tilda-pakketten/patronen (zxf3 schattig!), kralen, glasblazer, geitekaasjes, bloembollen, high tea, poffertjes, nog meer schapen (compleet met workaholic-hond). Stitch 'n Bitch, workshops.

Van_de_wei_naar_de_winkel_001

Dit heb ik gekocht: het grappige rozettenband bij Wolstudio Fochteloo, de gevilte "kei" (=zeep in een hoesje) bij Hoodwinked, het ViltKontaktblad bij Blomsterstuga en het Tilda-engeltje is van het winkeltje met quiltmaterialen. Marutska verkoopt van alles van Tilda: stoffen, pakketten, lint, hangertjes, knopen.In de kraam lagen o.a. andere quiltstoffen uit de winkel van haar zusje Ik heb ook de jelly-rolls van Moda bekeken. Super romantisch!

Flink wat inspiratie opgedaan. Opvallend vond ik, dat er veel jonge vrouwen waren. Handwerken is weer hip en je hebt veel voldoening van je werkstukken. Veel contacten onderling tussen de standhouders, zag ik wel.

Geen opmerkingen: