zondag 24 januari 2010

Werk in uitvoering

Vanmorgen om 8 uur al druk bezig met sneeuwruimen - 9 cm. hadden we weer. Gelukkig was het licht en kon je het zo wegschuiven. Action Man met de schep, Action Woman met de veger er achteraan. Tuinpad ook nog even, we hebben langzamerhand ervaring Vogels een flinke handvol voer, havermout voor het roodborstje en een te rijpe peer in een beschut hoekje. Tast maar toe!

Het meest bijzondere wat ik zag: moeder Duif zat op de sneeuw in haar nest... Deze week scharrelde ze al rond, op zoek naar takjes. Zou ze al een ei gelegd hebben?

Toen lekker in het atelier scharrelen: wat opruimen, muziekje aan en de inspiratie sloeg toe. Nxfa ga ik verder met het poezenquiltje, wat al maanden hangt te wachten.

Kiss_002 Ik vind grappige letters, die kunnen er bij - wat zal ik met die drie losse elementen doen? Zal ik wat takjes borduren - nog wat van die balletjes onderaan zetten? De middag vliegt om...

Geen opmerkingen: