zondag 10 januari 2010

Impuls aankoop - Piptas




Ondanks alle witte pracht om ons heen, zit ik een beetje in een kleurendip. Toen ik donderdagmiddag vrij had, ben ik bij de plaatselijke kinderwinkel binnen gelopen. Dringend een aparte kaart nodig en daar stonden de kaarten van PIP in  het rek. Dat lukte prima, zomaar twee beeldige kaarten uitgezocht. Toen nog wat verder kijken bij al dat kinderspul. Stoere rompers en spijkerbroeken in volwassen kleuren, maar ook een hoek met dingen van Lief! Daar wordt een mens heel blij van, kijk maar eens op hun site.




 Een andere hoek was ingericht met het thema "Holland" rood/wit/blauw misschien van Blond?

















Verder natuurlijk ook meer dingen van PIP: pennentasjes, agenda en schriftjes, tassen. Mmmm, vrolijkkkk! Eén tas riep mijn naam en natuurlijk ging ik kijken. Wat een leuk ding! Ik liep er mee door de winkel, maar hing 'm weer terug voor ik de kaarten ging afrekenen. Onderweg naar huis ben ik omgekeerd en heb 'm toch gekocht.


Als je dan in je oude spijkerbroek met grote, stevige loopschoenen en een keurige grijze jas naar huis gaat met in je hand een fleurig, gestippeld tasje met een even vrolijke inhoud, dan mag het de rest van de week wel sneeuwen en glad zijn.

Geen opmerkingen: