dinsdag 19 januari 2010

Ding 15 podcast

Ik wist alleen de mogelijkheden van uitzendinggemist, maar poscast is ook een super gadget.Ik heb me geabonneerd op een paar podcasts uit van het aanbod van Radiocast. Netvibes pikte het netjes voor me op. Mijn overbuurvrouw, die een abonnement heeft op de concerten in de Spiegelzaal in Amsterdam, weet nu ook, dat ze die nog eens kan horen. Geeft het door, geeeft het door...
Toen de mogelijkheden voor de bibliotheek. Tja,... boekbesprekingen? Bibliotheek Twente heeft ze ook al op het blog gezet. Leuk idee, kinderboeken, actueel aanbod. Dit kan gemakkelijk bijgehouden worden, door die collega in de bureaula( die met alle extra administratieve uren). Ik vond ook iemand, die zelf verschillende toers op podcast gezet heeft o.a. een rondleiding door de bieb (wil ik heel graag gaan doen, want belangrijk), rondleiding door gebouwen. Dit alles compleet met muziek (alles in eigen beheer). Ze heeft het op haar blog gezet: http://blogger.xs4all.nl/ritanila/archive/2006/07/03/103673.aspx

Dit vind ik een leuke toepassing. Ik ga door denken over nog meer mogelijkheden.

1 opmerking:

BSWF coaches zei

Mooi hè, rondbazuinen wat je net voor leuks ontdekt hebt. Heb je voor mij ook zo'n la met inhoud? Kan handig zijn.
Groet,
Els