zondag 17 januari 2010

Ding 14 vervolg

Op bezoek bij familie duiken we in de computer. Nichtje van 14 blijft later alleen aan het bureau achter. Wij zitten gezellig te kletsen en na een tijdje ga ik bij haar kijken. Ze zit te MSN-nen. Oooo, laat jij je tante eens even zien, hoe dat allemaal werkt...
Zo kun je zien wie er online is/komt. Zo zien de berichtjes eruit (vol met smiley's!). Ha, een kwartiertje bezig met een ervaringsdeskundige levert mij meer op dan een avond in m'n eentje rondwoelen. Conclusie: pubers kunnen er niet zonder. Dus, dat groeit mee me elke volgende generatie. Binnenkort weten we niet beter, naast de telefoon en mail heb je dit openstaan voor contact met het publiek.

3 opmerkingen:

BSWF coaches zei

Hoi Irene,
Ik heb zelf ook zo'n ervaringsdeskundige thuis en ik ben altijd weer vol bewondering hoe snel ze met meerdere mensen tegelijk chatten en dan ook nog tijd vinden om tussendoor spelletjes te doen. Ikzelf wordt helemaal zenuwachtig als er meer dan één tegelijk met me chatten en het is me ook wel eens gebeurt dat ik de verkeerde persoon antwoordde. Daarom houd ik het nu maar bij krabbels op Hyves, kun je rustig in je eigen tempo doen en wanneer jij wilt ;-)
Gr. Janneke
P.S. Je gaat lekker!

Irene zei

Hoi Janneke, Ik zag dat ook gebeuren, multitasken zit in hun bloed. Misschien de leeftijd? Ik wil liever één op één blijven.

BSWF coaches zei

Tussendoor spelletjes doen? Tussendoor huiswerk maken! En het dan vreemd vinden dat je vader en moeder daar niet enthousiast over zijn. Maar jullie hebben gelijk, handig zijn ze wel.
Groet,
Els