woensdag 23 december 2009

Kerstvakantie


Een paar dagen geleden liep ik langs de kerk. De kerstal is gedeeltelijk ingericht, alleen nog maar de engel. Jozef en Maria zullen nu ook wel aangekomen zijn.

Ik heb een weekje vrij. Boodschappen doen kost veel tijd, omdat je iedereen tegen komt. Even een praatje.... gezellig hoor.Meestal fiets ik snel van A naar B. Veel tijd besteed ik ook aan de 23 dingen. Vooral het bekijken van links neemt veel tijd.

Heel interessant, natuurlijk..., dat wel..
Ik kan nu blindeling RSSfeeds toevoegen; mijn Flickr is ge-upload met foto's van het uitstapje naar Groningen; ik heb contacten aan mijn Flickr account toegevoegd en ik heb me verdiept in wiki's. Het allermooiste vind ik de fotostream bij mijn blog van 23 dingen. Ik weet niet hoe die foto's ook bij mijn web-log kan krijgen. Blogger is daar toch simpeler is. Ik heb de groep bijna ingehaald. Nog één onderwerp bestuderen: twitteren...

hm, kweenie, hoor. 't Zal de toekomst wel zijn.. ieder ogenblik vertellen wat je doet en waar je bent. Van mij hoeft het niet zo. Voor de biliotheek zal het wel goed zijn: je kunt heel snel iets doorgeven: een lijst nieuwe aanwinsten, wijziging van openingstijden, so etwas.. Het is sneller als een nieuwsbrief. Die zal binnenkort wel verdwijnen.
http://www.flickr.com/photos/anaventura/sets/408617/ Deze foto's staan op Flickr. Ik kwam er op terecht via het blog van Berthi Smith

Geen opmerkingen: