donderdag 3 december 2009

Ding 6 - Flickr dl. 2


Bij mijn mede-cursisten zag ik hetzelfde probleem: hoe kopiëer je de foto vanuit Flickr. Eerst opslaan in mijn afbeeldingen en dan in je bericht zetten moet wel lukken.
Hoera!! Gelukt!
Dit is een foto van één van de schitterende gebouwen in het stadsdeel Bryggen van Bergen in Noorwegen. Hier heb ik afgelopen zomer rondgelopen en mijn ogen uitgekeken naar de prachtige constructies van deze huizen. Er zitten nu kantoren, ateliers en winkels in. Je moet er vooral 's morgens vroeg of later in de avond gaan kijken. Overdag is het druk met toeristen uit de hele wereld. Deze wijk staat op de Werelderfgoedlijst van de UNESCO.
Ik verwachtte wel, dat het plaatje wat groter zou zijn - het is een doorgaande ontdekkingsreis! De foto is gemaakt door dhr/mevr gonefishing. Hij/zij heeft nog meer foto's uit Bergen op Flickr gezet.

1 opmerking:

BSWF coaches zei

Oké, probleem al opgelost zie ik!
Groetjes, Els