maandag 28 december 2009

Ding 12 Twitteren


Nu heb ik twee keer een avond besteed aan het onderwerp twitteren. De eerste keer zag ik door de bomen het bos niet meer. Dan nog een keer om het écht te pakken te krijgen. De links met achtergrondinformatie vond ik heel interessant: Lien Liefsoens zet het geweldig op een rijtje. Ik zag het licht (en het nut ervan). Ook "Twitter brengt bibliotheken dichterbij" en "How to Twitter" geven veel achtergrond info. Daarna rondkijken op TwitterSearch en daar vind ik dus helemaal de weg niet.. Vreemde tekstjes waar ik niets mee kan. Hier wil ik nu mijn tijd niet aan besteden.
Ik zie het nut wel: snelle informatieuitwisseling met klanten en collega's, doorgeven en opvragen van informatie, alles gaat heel snel. Ik denk, dat het heel snel de nieuwsbrief gaat vervangen. De maatschappij gaat steeds sneller, wil dingen direct weten. Door te twitteren kun je hier helemaal bij aansluiten.
Ik wacht nog eventjes af. Ik ga eerst maar eens leren om goed te sms-en.... Dan een nieuwe telefoon met alle toeters en bellen. Nou.. dan zul mij eens zien twitteren!

1 opmerking:

BSWF coaches zei

Alles op z'n tijd, Irene, je bent er in ieder geval goed ingedoken!
Groet,
Els