maandag 21 december 2009

Ding 11 wiki's

Heel interessant, hoor, die wiki's. Vooral die van bv. St. Joseph, die in de links staat. Heel veel onderwerpen en geweldig uitgewerkt met boeken, internetlinks. Die van Deventer gaat ook de goede kant op. Maar, wat een werk zit daar achter... Je bent dan haast als een schooljuf bezig. Wordt dit ons nieuwe werk? Je zit natuurlijk op een goede plek om research te doen over onderwerpen. Krijg je daar dan onderwerpen voor aangeleverd van scholen? Samenwerkingsverbanden aangaan? Ik krijg zoveel informatie aangereikt bij dit onderwerp, dat ik er van duizel. Het idee: informatie, die door verschillende partijen bewerkt en aangevuld wordt is top. Met elkaar een artikel schrijven is ook een steengoed idee. Zoals in Deventer: onderwerp/boeken/internet: elke school kan er zo een les mee uitwerken. Ik ga de biblioblogs nog eens goed bekijken, wat is daar veel informatie te vinden.

Daarna ben ik in de zandbak gegaan en heb een wiki pagina gemaakt bij favoriete hobby's..(Quilten in Nederland). Alleen...hoe krijg je in hemelsnaam je url in die sidebar? Ik stop er mee.. ik wordt zelf nog een wiki!!

2 opmerkingen:

BSWF coaches zei

Ik heb je quiltverhaaltje gezien. Je kunt de URL van je blog toevoegen via http://23dingen.pbwiki.com/Favoriete-weblogs.
Groet,
Els

Irene zei

dank je wel, Els, het is gelukt. Kwam zeker door het late uur, dat ik het niet kon vinden...