dinsdag 17 november 2009

Creatief plakken - Wees jezelf

Op de site van Teesha Moore vond ik deze uitleg over het maken van een mixed media boekje. Ik vond het er heel grappig uitzien. Dus... vrije dagen... alles op tafel en lekker bezig. Ik wil het gebruiken om verschillende teksten op een mooie manier bij de hand te houden.
Ik had een kleiner stuk papier, de bladzijdes zijn nu niet zo ruim zijn als bij haar voorbeeld. Dit is de voorkant, met een smaller blad.

 

     

                                                           
Een paar van de andere bladzijden:







Ik vind het leuk om hiermee bezig te zijn. Bij een volgend boekje ga ik het al weer anders doen. Het moet wel mijn eigen werkstuk worden.

1 opmerking:

Ingrid Gans zei

Ik kwam bij toeval op je blog terecht en lees en kijk met veel plezier. Ik ben pas een jaar geleden begonnem met kunstzinnige activiteiten, ben begonnen aan de Vrije Academie het Pad in Groesbeek en heb het afgelopen jaar online allerlei cursussen mixed media gevolgd. Ik ben nog een beetje aan het snuffelen omdat ik zoveel leuk vind, maar onlangs heb ik het vilten ontdekt en merk ik dat textiel enorm begint te trekken. Ik vind jouw werk prachtig. Het straalt een heerlijke energie uit. Leuk om je gevonden te hebben. Ik vind de combinatie van papier met stof heel interessant. Ik neem zelf ook al een tijdje afgeschreven bibliotheekboeken mee naar huis. Zijn dat die kartonnen boekjes die je meeneemt? Het lijkt me leuk om ook eens met stof en papier te gaan experimenteren.

Je blog komt in ieder geval in mijn favorieten.

Groetjes,
Ingrid

www.ingridgans.com