zondag 23 augustus 2009

Nog 200 foto's te gaan...Noorwegen 2009




Ook het tweede album gevuld.. er liggen nog maar 200 foto's klaar.


Mijn werktafel ligt vol met alle folders en andere dingen die ik in de vakantie verzamelde. In dit boek zit alles over de reis met de Hutigruten van Trondheim naar Bergen en de paar dagen in Bergen. Daar troffen we het geweldig met het weer: stralende zon en geen drupje regen. Heel veel rondgelopen en bekeken: prachtige houten huizen in de ene wijk,




Bryggen met z'n smalle straatjes en bijzondere houten gebouwen, jachten in alle maten, ferries en cruiseschepen in de haven, volle terrassen en veel toeristen. Natuurlijk ook foto's van de bibliotheek naast het station.




Centrale uitleenruimte op de begane grond.


Talenboom op de jeugdafdeling - in je eigen landstaal een boek lenen, dat kan ook.



Op deze foto zie je het opleidingsschip "Staatsraat Lehmkuhl" ,waar je aan de kade bij staat. Prachtig onderhouden met mooie versieringen op de boeg. Vanmorgen zocht ik extra informatie op internet om bij de foto te schrijven. Tot mijn verbazing las ik, dat zij momenteel aanwezig is bij DELFSAIL, van 22 t/m 26 augustus. En nog leuker.. een paar jongens uit Oude Pekela zijn meegezeild uit Bergen naar Delfzijl.
http://www.delfsail.nl/index.php?catid=17

1 opmerking:

My Homepage zei

... [Trackback]...

[...] There you will find 13789 more Infos: ireneinhetatelier.weblog.nl/2009/08/23/nog-200-fotos-te-gaan/ [...]...