zondag 31 mei 2009

Vakantiekratje vullen



Nee, ze heeft er geen wc-rol ingezet.. Ze is bezig iets uit het vakantiemandje te halen. Ik had er een paar notenreepjes ingegooid: "o ja, handig voor onderweg". 'Hoor ik even later een kat bezig in dat mandje. En ja hoor, reepje eruit, heen en weer meppen door de gang, bespringen en in de bek meenemen.





Haar muis lag er vergeten bij...
Tuinmeisje
Zo zat ze vanmorgen in de tuin, fotomodel te wezen. Ze is heel mooi, maar heeft altijd van alles in haar vacht hangen. Vooral de staart zit vol: stukjes hout, takjes, uitgebloeide bloemetjes van de lijsterbes, naaktslakjes (heel klein). Vanmorgen vond ik op de overloop een wormpje. Sta ik dan toch wel van te kijken. Mijn andere katten hebben dat nou nooit.....

1 opmerking:

peet zei

Hahaha, herkenbaar die verzamelstaart!

Ik heb twee pluimstaarten [een grijze en een rode] en ik wist niet dat dat wat zij binnenbrengen allemaal in onze tuin ligt. Een stoepkrijttekening waar even doorheen gezwierd wordt maakt het plaatje xe1f :-)