zondag 10 augustus 2008

Vloerverwarming

Waar was ik gebleven? O ja, de verbouwing, hoe kan ik het vergeten..

Woendsdagochtend werd de vloer gefreesd, woensdagmiddag is hier hard gewerkt om alle stukken beton op te ruimen en de vloer schoon te vegen. Donderdagochtend liep er iemand naar binnen met een flinke rol plastic buis. Dat is in de loop van de ochtend in de gleuven gelegd en vastgemaakt. Intussen liet mijn man de verwarming leeglopen tussen de planten. Dit tot grote vreugde van de kleine poes... Zij hield de slang xe9n het water scherp in de gaten. Toen ik om xe9xe9n uur thuis kwam was alles voor elkaar en de verwarming weer gevuld.

Vloerverwarming_006

Zo ziet het er nu uit, ideaal voor (klein)kinderen om rondjes in te lopen. De katten vinden het prachtig: een balletje stuitert prima en je kunt heerlijk elkaar belagen. Intussen leven we rond de eettafel met een paar stoelen (en de tv).

Overmorgen, dinsdag, komt de tegelzetter. Ik denk, dat we vrijdag weer meubels in de kamer hebben! Dan is het wachten op de levering van de kast. Intussen gaan we nog wel de schrotenwand vernieuwen. Nu we toch bezig zijn....

Geen opmerkingen: