zaterdag 16 augustus 2008

De vloer is klaar!

Verbouwing_update_001

De vloer is gelegd en gevoegd. Donderdagmiddag was het klaar en mochten we er heel voorzichtig op. Vrijdagmorgen was actionman al weer vroeg bezig: nieuwe plinten aaanleggen. Het zijn hele mooie, je kunt de kabels erdoorhalen en de stopkontakten zitten er ook op. Op die manier heb je  geen kontaktdozen meer op de wand. Intussen heb ik het gedeelte, waar mijn bank staat, alvast afgenomen met een vochtige doek. Ik durfde er nog niet met een wisser over te gaan, omdat je kon zien, dat sommige voegen nog niet helemaal droog waren. Later in de morgen zijn beide banken naar binnen gedragen. Voor de zekerheid nog een stuk tapijt eronder...

Verbouwing_update_002

Vanmorgen hebben we alles een beetje beter ingericht. Zondag komt er alweer visite. Nu kunnen we in elk geval leuk zitten. Maandag pakken "mijn" werkmensen de linkermuur aan. Vandaag hebben we de nieuwe wandplaten opgehaald bij de bouwmarkt, die liggen achter de bank te acclimatiseren. (Nog net zichtbaar voor het raam). Gelukkig heeft mijn zoon een enorme Amerikaanse pick-up. Hij heeft vanmorgen de hele zaak achterin de bak vervoerd. Handig hoor, zo'n enorme laadbak. Kleinzoon was ook meegekomen, hij genoot van zijn tochtje in de pick-up. Samen met Heit en Oma voorin zitten: toppunt van plezier.

Geen opmerkingen: