zondag 4 mei 2008

Eerste blz. in mijn "nieuwe" boek

Altered_book

Eindelijk, na weken, weer gelegenheid om aan mijn eigen project te werken. De voorlopige titel wordt iets met "Introvert zijn". In februari heb ik in Zwolle allerlei materialen in zachtblauw gekocht. Die hebben steeds in een mandje klaar gestaan. In de bieb vond ik een heel oud en vies kartonnen prentenboekje. Dat was precies wat ik nodig had om te beginnen. Ik kan daar heel lang om zoeken: het perfecte boek(je) om te gebruiken voor een sluimerend idee. Zodra ik het heb, valt het helemaal op z'n plek: alle materialen heb ik in huis, alleen de tijd en het denkwerk is nog nodig. Deze twee bladzijdes gaan over: "grenzen stellen". Er komt ook nog een spread over "tijd voor jezelf nemen". Het wordt vast leuk, maar er moet nog veel gebeuren. De bloem komt uit een servetje. Het zit op organza geplakt. om zo een sierlijke ondergrond met zilveren slingers te krijgen. Er komt nog tekst bij, dat moet ik nog uitzoeken: stempelen of computertekst?

Bladzijdes_van_sylvia

Dit zijn een paar van de bladzijdes, die in het afscheidsdoosje van m'n collega zijn gekomen. Ze gaan over de mooie schoenen, die ze altijd weer vind. Over de personeelsreisjes: in het tasje zitten mini-foto's van de verschillende uitstapjes. Het blad bovenaan gaat over de Kinderboekenweken, die ze heeft voorbereid. In de linker bovenhoek van deze bladzijde zitten labels met daarop foto's van bijzondere projecten bij de thema's van de KBW.

Geen opmerkingen: