donderdag 6 maart 2008

Nieuw begin - Ziel




Begin februari was ik op de Handwerkbeurs in Zwolle. Ik wordt helemaal blij van al die mooie materialen: prachtige wol, vilt, garens, boeken (van de Moosdijk!!), quiltwinkels, borduurpatronen.
Nou ja, het houdt gewoon niet op. Ik kocht bij de stand van Hip Handwerk (www.hiphandwerk.nl ) de grappige stipjesstof en het bolletjesband. Daarna bij het ParelParadijs (www.parelparadijs.nl ) vilten hartjes. Ik had bedacht alleen dingen in zachtblauw te kopen. Het Parelparadijs heeft zelfs hartjes in blauw, dus... meteen wat meegenomen: harten met stipjes, met vleugeltjes en met bloemetjes. Verder ligt er nog een zakje blauw zijdevilt van Viltatelier Vlinder.

Thuisgekomen alles in het mandje uitgestald. Het moet echt een tijdje te pronk staan, goed in het zicht. Ik vind het leuk om er naar te kunnen kijken en na te denken wat ik ervan zal gaan maken. Dit materiaal is bedoeld voor een boekje, waarschijnlijk ga ik papier en stoffen combineren. Bij de Hema vond ik in dezelfde blauwe tint ook nog inpakpapier en ik heb een doosje met zilveren en blauwe kralen. Het wordt wel wat!!

Geen opmerkingen: