maandag 3 maart 2008

mmm, trots op mijn voorraad







Vanmorgen heb ik mijn voorraadje jam opgeruimd. Ik vind het heel goed gelukt en moet mezelf tegenhouden om niet meteen een pot open te maken. Eventjes wachten! Op de foto staat het boek erbij. Het is een boek wat ik begin jaren '80 gekocht heb, met foto's van Linda Burgess. Ze maakte in die tijd veel foto's voor de Engelse uitgave van het blad Country Living. Ze staan groot afgebeeld in het boek. Prachtig, het echte landleven gevoel straalt ervan af. Ik heb nog gekeken op Amazon, maar daar kan ik het niet vinden. Het is vast alleen nog op rommelmarkten of in 2e hands boekwinkels te vinden. Het is in elk geval het geld dubbel en dwars waard. Er staan recepten in voor allerlei jams, vruchtendranken, cake's en koekjes. En, allemaal lekker en helemaal niet moeilijk!

Geen opmerkingen: